Previous
Next
Ocena pracownicza - jak przeprowadzić ją efektywnie? Czas to pieniądz - jak skutecznie zarządzać czasem pracy pracowników?
#

Potencjał biznesowy zaangażowanych pracowników

Badania przeprowadzone przez Corporate Leadership Council (2008) wykazały, że pracownik zaangażowany daje z siebie 57% wysiłku więcej niż niezaangażowany. Dziesięcioprocentowy wzrost zaangażowania powoduje 6 procentowy przyrost wkładu pracy, który przekłada się na 2-procentowy wzrost wyników.

#

Czy masz pewność, że inwestujesz we właściwych pracowników?

Firmy będące liderami rynków w Polsce i na świecie dobrze wiedzą, że sukces zależy przede wszystkim od świetnie wyszkolonych, mających określone predyspozycje ludzi. Ich wybór spośród wielu nie jest łatwy, ponieważ wymaga wnikliwej, rzetelnej i wieloaspektowej oceny możliwości pracownika.

#

Co to jest wartościowanie stanowisk pracy?

Obecna sytuacja biznesowa skłania do koncentracji na działaniach optymalizacyjnych. Wszyscy dążymy do tego, aby mieć „przynajmniej tyle samo za mniej”. Dla tak postawionego celu imperatywem stają się innowacyjne rozwiązania, dzięki którym możemy uzyskać nawet „więcej za mniej”. Jednym z nich jest wartościowanie stanowisk pracy.

#

Kultura organizacyjna a zwiększenie szansy na sukces

Wymień trzy firmy, które najbardziej Ci imponują. Co w nich robi na Tobie największe wrażenie? Czym wyróżniają się spośród innych firm? Bez względu na to, jak bardzo szacowne instytucje masz na myśli, wszystkie one przeżywały kryzysy lub nawet miały przed sobą widmo klęski. Nie wierzysz? Sprawdź!

#

Czym jest zaangażowanie pracowników?

Najbardziej intuicyjne rozumienie zaangażowania pracowników definiuje się jako stan, w którym ludziom „chce się” dążyć do osiągnięcia konkretnych celów lub jako gotowość do osiągnięcia określonych celów, bez względu na ilość trudności, które trzeba pokonać po drodze, w zamian za osiągnięcie określonych wartości.

#

Perspektywy rozwoju rynku e-usług w Polsce

Z Panią Jadwigą Chabior, ekspertem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi, rozmawialiśmy o perspektywie rozwoju rynku e-usług w Polsce. Jej zdaniem jest to forma świadczenia usług, która z roku na rok będzie zyskiwała na znaczeniu, jeśli potencjalni dostawcy e-usług dostosują się do potrzeb swoich klientów, oferując im rozwiązania o "otwartej architekturze" oraz zagwarantują bezpieczeństwo danych.